Setmana del Treball Digne

AJORNAT: Debat sobre Treball esclau. Passat i present.

En el marc de la Setmana del Treball Digne que organitza la Fundació Pau i Solidaritat, al voltat del 7 d'octubre, jornada mundial pel treball digne, la Fundació Cipriano García – CCOO de Catalunya hem organitzat un debat sobre Treball esclau. Passat i present.

Farem un dialeg entre el treball esclavitzat en el passat i el que va representar en l’estructura econòmica i social de la ciutat de Barcelona i el que avui significa el treball d’explotació severa al món i com ens interpela. En aquest acte es presentarà  la guia de l’itinerari Barcelona, llegats de l’esclavitud i l’abolicionisme.

Hi intervindran: Javier Laviña, professor d’història d’Amèrica de la Universitat de Barcelona i Michela  Albarello, secretària  d’Internacional i Cooperació de CCOO de Catalunya. Presenta l’acte: Vicenç Tarrats, coordinador del Barcelonès de CCOO de Catalunya.

L’acte tindrà lloc el proper dimarts 3 d’octubre a les 18.30 hores a Speakers’ Corner - Espai l’Assemblea CCOO de Catalunya(Via Laietana,16, soterrani, Barcelona)

Invitació

Cartell