Acció Perímetre, Presó de Dones de Les Corts. Marcació temporal de la presó desapareguda

Foto El Grup Promotor Futur Monument Presó de Dones de les Corts, amb el que col•labora la Fundació Cipriano García ha organitzat una acció en memòria de les repressaliades del franquisme.

L’acció té per objectiu marcar temporalment el perímetre de la desapareguda Presó de Dones de les Corts, -“Prisión Provincial” durant la dictadura franquista entre els anys 1939 i 1955. I recuperar així part de la seva memòria, aquest cop evidenciant els límits de l’antic emplaçament; reproduint de forma efímera una part dels vestigis territorials desapareguts.

L’acció tindrà llol el proper diumenge, 8 d'’octubre a les 10.30 hores, a l’Espai Dones/Presó als carrers Joan Güell – Europa.

Aquesta activitat s’emmarca en la Festa Major de les Corts 2017

Per a més informació: