Debat sobre "Treball esclau. Passat i present"

La Fundació Cipriano García – CCOO de Catalunya organitza un debat sobre "Treball esclau. Passat i present", en el que farem un diàleg entre el treball esclavitzat en el passat i el que va representar en l’estructura econòmica i social de la ciutat de Barcelona, i el que avui significa el treball d’explotació severa al món i com ens interpel·la. En aquest acte es presentarà la guia de l’itinerari Barcelona, llegats de l’esclavitud i l’abolicionisme.

Hi intervindran: Javier Laviña, professor d’història d’Amèrica de la Universitat de Barcelona, i Michela  Albarello, secretària  d’Internacional i Cooperació de CCOO de Catalunya. Presenta l’acte: Toni Mora, secretari de Política Territorial, Acció Social i Migracions de CCOO de Catalunya.

L’acte tindrà lloc el proper dilluns 30 d’octubre a les 18 hores a l'Speakers’ Corner - Espai l’Assemblea, a la seu de CCOO de Catalunya (Via Laietana,16, soterrani, Barcelona).

Cartell

Invitació