Conferència: “Catalanisme i revolució burgesa, 50 anys després”

L’Associació d’Amics de la UAB ha organitzat la conferència: Catalanisme i revolució burgesa, 50 anys després”, que se celebrarà el pròxim dijous 8 de febrer, a l’Ateneu Barcelonès (carrer Canuda, 6, de Barcelona).

Mig segle després de la publicació de la tesi doctoral de Jordi Solé i Tura, analitzem la polèmica que va existir i existeix entorn de l’obra.

L’acte comptarà amb la presència de Jordi Amat, filòleg i escriptor, i Andreu Mayayo, catedràtic d'història contemporània de la Universitat de Barcelona. El moderarà Joan Botella, catedràtic de ciència política de la Universitat Autònoma de Barcelona, i el presentarà Jordi Casassas, historiador i president de l’Ateneu Barcelonès.

01/02/2018