L'àmbit de Cultura de CCOO de Catalunya convoca el 29è Premi de Poesia Miquel Martí i Pol i 22è Premi de Poesia José M. Valverde

CCOO de Catalunya convoca els seus premis de poesia 2018

L’àmbit de Cultura de CCOO de Catalunya convoca el 29è Premi de Poesia Miquel Martí i Pol, en llengua catalana, i el 22è Premi de Poesia José M. Valverde, en llengua castellana. Aquests premis estan oberts a tots els poemes que no hagin estat guardonats en altres certàmens. El tema és lliure i l’extensió del poema o del conjunt de poemes ha de ser d’un mínim de 80 i un màxim de 140 versos (la prosa poètica es compta per línies).

El termini de presentació de poemes es tanca el dia 16 d’abril del 2018, i seran desestimats aquells treballs que no reuneixin totes les condicions demanades.

La resolució del jurat es farà pública en un acte que tindrà lloc a la seu del sindicat (Via Laietana, 16, Barcelona), el dia 12 de maig de 2018.

- Bases de la convocatòria

09/02/2018