Debats sobre feminisme

En el marc dels Debats sobre feminisme, organitzats per la diplomatura de postgrau en idees i experiències polítiques transformadores, la Fundació Cipriano García i la Fundació Nous Horitzons, tindran lloc dues conferències acompanyades de debat sobre feminisme:

La primera, dimarts 13 de març del 2018, a les 18.30 h, es titula "Dir prou! Vagues de dones en la història" i va a càrrec de Soledad Bengoechea, historiadora. Presenta Alba García, responsable de la Secretaria de Dones de CCOO. Es farà a la seu de la Fundació Cipriano García, Espai l'Assemblea (Via Laietana, 16, soterrani, de Barcelona).

Galeria de fotografies

Video de les intervencions

Intervenció Soledad Bengoechea

La segona, dijous 22 de març del 2018, a les 18.30 h, porta per títol "Un balanç de les polítiques contra les violències masclistes" i va a càrrec d’Encarna Bodelón, professora de filosofia del dret de la Universitat Autònoma de Barcelona. Presenta Cristina Bigordà, coordinadora de Dones amb Iniciativa.

Aquestes conferències tenen el suport de Dones amb Iniciativa, la Secretaria de les Dones de CCOO i l'Ateneu de Memòria Popular.

Targetó

13/03/2018