Commemoració del 95è aniversari de l'assassinat de Salvador Seguí, el Noi del Sucre

CCOO de Catalunya ret homenatge a Salvador Seguí, el Noi del Sucre, per la seva aportació al sindicalisme de classe i nacional, amb motiu del 95è aniversari de la seva mort, el 10 de març del 1923.

OFRENA FLORAL

Dilluns, 12 de març, a les 9.00 h. Tindrà lloc l’ofrena floral a l’antic carrer de la Cadena, actualment rambla del Raval, cantonada amb el carrer de Sant Rafael.

Hi intervindrà Javier Pacheco, secretari general de CCOO de Catalunya.

Galeria de fotografies de l'acte

PRESENTACIÓ PÚBLICA DEL SEMINARI SALVADOR SEGUÍ

Dijous, 22 de març, a les 18.00 h, a la seu de CCOO de Catalunya, sala 42, Via Laietana 16, de Barcelona, tindrà lloc la presentació pública del Seminari Salvador Seguí, amb la conferència: "Salvador Seguí i el desenvolupament del sindicalisme de classe a Catalunya" a càrrec de Juan Cristobal Marinello, investigador postdoctoral de d’Institut d’Història Contemporània de la Universitat Nova de Lisboa.

Posteriorment es durà a terme la presentació del document Una proposta per la democràcia, la convivència i la cohesió social, a càrrec d’Alfons Labrador, coordinador del Seminari Salvador Segui i president de la Fundació Cipriano García – CCOO de Catalunya.

Presenta l'acte: Dolors Llobet, secretària d'Afiliació, Estudis i Coordinació dels Òrgans de Direcció. Clausura l’acte: Javier Pacheco, secretari general de CCOO de Catalunya.

Fullet

01/03/2018