El 21 de desembre del 1975 es va fer la presentació dels treballs preparatoris del Congrés de Cultura Catalana al Parc de les Aigües de Cornellà de Llobregat. Per fer memòria i dotar de significat històric aquest fet, la Fundació Cipriano García - CCOO de Catalunya ha organitzat la conferència - debat:

El Congrés de Cultura Catalana: el paper de la classe treballadora en la lluita per les llibertats nacionals

A càrrec d’Ignasi Riera, escriptor i periodista

Presenta: Conxita Sánchez, presidenta del Centre d’Estudis Comarcals del Baix Llobregat

Clausura: Josep M. Romero, secretari general de CCOO del Baix Llobregat - Alt Penedès - Anoia - Garraf

L’acte tindrà lloc el dilluns 19 de març a les 18.30 h, a l’Àgora del Museu de les Aigües, ctra. de Sant Boi, 4-6, Cornellà de Llobregat.

Album de fotografies i video de l'acte

Intervenció d'Ignasi Riera

Intervenció Josep M. Romero

Col·labora el Centre d’estudis comarcals del Baix Llobregat, amb el suport del Memorial democràtic.

Invitació

06/03/2018