Termini de presentació de candidatures: 15 de setembre del 2018

Es convoca la novena edició del Premi Aurora Gómez, a la lluita feminista en l'àmbit laboral

La Fundació Cipriano García convoca el Premi Aurora Gómez a la lluita feminista en l'àmbit laboral, en la novena  edició del 2018. El Premi es concedeix a persones, col•lectius, entitats o organitzacions socials que s’han distingit per les seves actuacions en el món laboral i sindical per eradicar o disminuir les discriminacions per raons de gènere que es donen en aquests àmbits i, al mateix temps, atorgar valor al treball de les dones.

Termini de presentació de candidatures: 15 de setembre del 2018

Bases 9a edició:

Cartell:

Targetó

Feu arribar a vostra candidatura a fcg@ccoo.cat

Més informació:  www.fciprianogarcia.ccoo.cat

Fundació Cipriano García – CCOO de Catalunya, Via Laietana 16, 08003 Barcelona