Presentació del llibre "Verdugos impunes. El franquismo y la violación sistémica de los derechos humanos"

El proper divendres 13 d’abril, tindrà lloc la presentació del llibre Verdugos impunes. El franquismo y la violación sistémica de los derechos humanos, de José Babiano, director de l’Área d’Historia, Archivo y Biblioteca de la Fundación 1º de Mayo; Gutmaro Gómez, professor d’Història Contemporània de la Universidad Complutense; Antonio Míguez, professor del departament d’Història Contemporània de l’Universidade de Santiago de Compostela, i Javier Tébar, professor d’Història de la Universitat de Barcelona i de la UAB, i director de l’Arxiu Històric de CCOO de Catalunya.

El llibre ofereix una magnífica exposició de la violència del règim franquista i una anàlisi rigorosa de la seva forma d'operar i de les estructures que es van crear i es van adaptar per dur a terme una repressió sistemàtica i una constant violació dels drets humans.

L’acte es farà a les 19 h, a la Llibreria La Central del Raval, carrer Elisabets, 6, Barcelona, i comptarà amb la participació de Javier Tébar, Jaume Asens, Mercedes García Aran i Gonzalo Pontón.

Invitació

13/04/2018