Exposició - diàleg: “Que no s'apagui la llum d'Elna”

El proper dimarts 17 d’abril, a les 18 h, tindrà lloc al vestíbul de la seu de CCOO de Catalunya (Via Laietana, 16), la inauguració de l’exposició “Que no s’apagui la llum d’Elna”, a càrrec de Rosa Sans, directora de la  Fundació Cipriano Garcia – CCOO de Catalunya.

A continuació, a l’Espai Assemblea (Via Laietana, 16), s’iniciarà un diàleg en el qual intervindran Nicolàs García (ex alcalde d’Elna i promotor del memorial), que farà una explicació del procés de constitució del Memorial, el present i el futur, i Michela Albarello (Secretària de la Secretaria Internacional), que situarà el tema des de la intervenció de les dones, l’ajuda mútua i la solidaritat per tirar endavant aquell projecte.

En finalitzar, Esteve Bosch, de la Federació de Sanitat, farà un recital de poemes relacionats amb l’èxode republicà.

Galeria de fotografies video del Diàleg Que no s'apagui la llum d'Elna

Invitació

17/04/2018