Exposició - diàleg: “Que no s'apagui la llum d'Elna”

El proper dimarts 17 d’abril, a les 18 h, tindrà lloc al vestíbul de la seu de CCOO de Catalunya (Via Laietana, 16), la inauguració de l’exposició “Que no s’apagui la llum d’Elna”, a càrrec de Rosa Sans, directora de la  Fundació Cipriano Garcia – CCOO de Catalunya.

A continuació, a l’Espai Assemblea (Via Laietana, 16), s’iniciarà un diàleg en el qual intervindran Nicolàs García (ex alcalde d’Elna i promotor del memorial), que farà una explicació del procés de constitució del Memorial, el present i el futur, i Michela Albarello (Secretària de la Secretaria Internacional), que situarà el tema des de la intervenció de les dones, l’ajuda mútua i la solidaritat per tirar endavant aquell projecte.

En finalitzar, Esteve Bosch, de la Federació de Sanitat, farà un recital de poemes relacionats amb l’èxode republicà.

Galeria de fotografies

Invitació