Presentació del document “Una proposta per a la democràcia, la convivència i la cohesió social”

Presentació pública del Seminari Salvador Seguí

Presentació pública del Seminari Salvador Seguí

El proper dimarts, 15 de maig a les 18 hores. tindrà lloc la presentació públcia del Seminari Salvador Seguí amb la conferència:
“Salvador Seguí i el desenvolupament del sindicalisme de classe a Catalunya”, a càrrec de Juan Cristóbal Marinello, investigador postdoctoral de l’Institut d’Història Contemporània de la Universidade Nova de Lisboa i la presentació del document “Una proposta per a la democràcia, la convivència i la cohesió social”, a càrrec d’Alfons Labrador, coordinador del Seminari Salvador Seguí i president de la Fundació Cipriano García - CCOO de Catalunya.

L'acte tindrà lloc a la sala42 de la seeu de CCOO de Catalunya i farà la cloenda Javier Pacheco, secretari general de CCOO de Catalunya i serà presentat per Dolors Llobet, secretària d’Afiliació, Estudis i Coordinació dels Òrgans de Direcció.

Cartell

Galeria de fotografies  i Video de les intervencions

Ponencia de Juan Cristobal Marinello:
Salvador Seguí i el desenvolupament del sindicalisme de classe a Catalunya

Document Una proposta per a la democràcia, la convivència i la cohesió social

07/05/2018