Bicentenari del naixement de Karl Marx

Conferència sobre el Pensament de Marx a carrèc de Michael R Krätke

Amb motiu del Bicentenari del naixement de Karl Marx (1818-2018), La Universitat Autònoma de Barcelona i la Universitat de Barcelona organitza dues conferències sobre el pensament de Marx, a càrrec de Michael R. Krätke, professor de Política Econòmica a la Universitat de Lancaster (Regne Unit)

Dimarts 22 de maig de 2018, a les 18:30 hores, a la Facultat de Geografia i Història de la Universitat de Barcelona, c/ Montalegre, 6, Barcelona, quarta planta, aula 407  ANUL·LAT

Dimecres 23 de maig de 2018, a les 13 hores, a la Sala de Graus de la Facultat d’Economia i Empresa de la Universitat Autònoma de Barcelona

Aquestes conferències estan organitzades en el marc de la Diplomatura de Postgrau en Idees i Experiències Polítiques Transformadores de la UAB, Diplomatura de Postgrau en Anàlisi econòmic i filosòfic – polític del capitalisme contemporani de la UB, Deganat de la Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia de la UAB, Fundació Cipriano García, Fundació Nous Horitzons, revista Sin Permiso.

Targetó

16/05/2018