La Federació d'Educació de CCOO de Catalunya fa 40 anys

Foto El pròxim mes de juny farà 40 anys que la Federació d'Educació de CCOO va realitzar el seu 1r Congrés a Barcelona. Per commemorar-ho el darrer Congrés de la FECCOO (12è) va aprovar realitzar un seguit d’activitats que recordés la nostra història, però amb voluntat de fer propostes de futur.

El programa d'activivitats:

Dijous 31/5/18

Sala d’actes de CCOO
    Via Laietana 16 de Barcelona (Metro Jaume I)

• 18h Obertura del 40è aniversari de la FECCOO amb una salutació Javier Pacheco, Secretari General de les CCOO de Catalunya.
  • 18h 10m Taula Rodona 1 “El dret a l'educació qualitat i equitat” amb: Xavier Martínez Celorrio i Ainna Tarabini. Modera Joan Carles Gallego.
  • 19h 25m Presentació del llibre” 40 anys Construint educació a Catalunya” a càrrec de Manel Pulido, Rosa Sans i Quim Fornés.
  • A partir de 20h Inauguració de l’exposició “40 anys de la FECCOO” a l’entrada de la seu de CCOO amb COPA DE CAVA per brindar per aquests 40 anys de lluita.
    Divendres 8/6/18

Sala d’actes de CCOO
    Via Laietana 16 de Barcelona (Metro Jaume I)

• 18h Taula Rodona 2 “Educació al llarg de la vida” amb Marina Subirats i Victor Rios. Modera Joana Agudo.
  • 19h 30m Taula Rodona 3 “Escola i Territori” amb Joan Manuel del Pozo i Tana Serra Moderació i presentació Ramon Plandiure i Josep Miquel Lacasta.
  • 21h 30m SOPAR i Festa a L’Estació de França. Preu 25 euros. Us podeu inscriure al formulari que teniu a sota.

Inscripció al sopar en aquest formulari:

23/05/2018