Setmana Cultural de l'11 de Setembre del 2018

Foto Som un sindicat de classe i nacional, que des dels nostres orígens hem lluitat a favor de les llibertats democràtiques, els drets socials, nacionals i l'autogovern. La nostra principal raó de ser és la defensa dels interessos dels treballadors i treballadores i el nostre element troncal és el nexe social.

Enguany, la Setmana Cultural de l'11 de Setembre de CCOO Baix Llobregat - Alt Penedès - Anoia - Garraf vol refermar la idea que els problemes de la gent treballadora són la nostra primera preocupació, que apostem per ser un vehicle de diàleg en la resolució del conflicte polític existent a Catalunya i que tenim molt present la nostra visió internacionalista.  veure arxiu

30/07/2018