A la Biblioteca Montserrat Roig del 5 al 10 de setembre

L'exposició 'Que no s'apagui la llum d'Elna' a Sant Feliu de Llobregat

Foto La Biblioteca Montserrat Roig de Sant Feliu de Llobregat acollirà del 5 al 10 de setembre l'exposició 'Que no s'apagui la llum d'Elna' realitzada per CCOO sobre la història de la Maternitat d'Elna, com espai de llum en mig de la foscor, espai de vida en mig de la mort, espai de dones i de solidaritat.

La inauguració serà el dia 5 a les 18 hores, a la sala Joana Raspall de la Biblioteca, i comptarà amb la participació de M. Jesus Bono, Rosa Sans i Lidia Muñoz, regidora de Dones i Polítiques d'igualtat.

Amb aquesta exposició, CCOO ens sumem a manteniri viva a la nostra memòria col·lectiva l'esperit d'Elana, perquè Enla és part de la història de Catalunya i Espanya i transmetre'l a les futures generacions com un exemple d'acció humanitària i de solidaritat en temps de guerra, violència i mort.

Biblioteca Montserrat Roig, C/ Verge de Montserrat, 1 Sant Feliu de Llobregat

Galeria de fotografies