La via uruguaya al poder

Presentació del llibre: 'De la Guerra Civil española al Frente Amplio de Uruguay', de Carlos Bouzas

Foto Amb motiu de la presentació a Barcelona del llibre De la Guerra Civil española al Frente Amplio d'Uruguay, l'autor Carlos Bouzas, sindicalista  i polític,  un dels constructors del Frente Amplio  tindrà lloc un debat sobre la via uruguaiana al poder.

El llibre De la Guerra Civil Española al Frente Amplio de Uruguay recull un fet poc conegut: la influència del desenvolupament i derrota de la II República espanyola en la decisió dels uruguaians que van participar a la Guerra Civil espanyola de convertir en necessària la unitat com a element fonamental pel progrés social, el que des de fa 48 anys va portar a la creació del Frente Amplio, que és al govern des del 2004.

El llibre, que es va editar a Uruguay l'any passat, es presenta en la seva edició espanyola per l'editorial Correodelatarde amb pròleg de Baltasar Garzón i una presentació de l'autor a càrrec del periodista Félix Gil.

El debat tindrà lloc el proper dimecres 19 de setembre a les 19 hores, a l'Espai l'Assemblea, CCOO de Catalunya, Via Laietana 16 de Barcelona.

Nota sobre Carlos Bouza

14/09/2018