Per donar visibilitat a les reivindicacions ciutadanes sobre els usos d'aquest espai

Fars "Fem nostre l'espai de la Model"

A partir del 20 de setembre, les set torres de vigilància de la presó Model destacaran els conceptes clau del procés participatiu promogut per la Plataforma Fem Nostre l’Espai de la Model. Les paraules educació, zona verda, memòria, gestió comunitària, espai jove, esport i habitatge públic quedaran impreses en l’edifici, coincidint amb la ubicació dels futurs equipaments destinats a aquests usos consensuats amb la ciutadania.

La pintura de les torres, realitzada per l’artista urbà Roc Blackblock, és la primera etapa de l’acció divulgativa
FARS, proposada per la Plataforma Fem Nostre l’Espai de la Model amb la col·laboració de l’Observatori Europeu de Memòries de la Fundació Solidaritat de la Universitat de Barcelona (EUROM) i el projecte Art Públic i Memòria de la Facultat de Belles Arts. L’acció compta amb el suport de l’Ajuntament de Barcelona i culminarà amb una il·luminació temporal que convertirà les torres de vigilància en fars durant les nits del pregó i la cloenda de la Festa Major de l’Esquerra de l’Eixample, els dies 28 de setembre i 7 d’octubre, de 19 a 24 h.

La Fundació Cipriano García - CCOO forma part, amb d'altres entitats, de la Plataforma Fem Nostre l'Espai de la Model.

+ informació

21/09/2018