Setmana Europea de la Mobilitat

Ruta Activa 2018: itinerari pels espais emblemàtics del moviment obrer del barri de Sants

Foto Es durà a terme la Ruta Activa 2018, un esdeveniment sobre la mobilitat sostenible, que tindrà lloc el proper 30 de setembre a les 10 h (amb bici i a peu). Amb bicicleta, la sortida es farà des de la carretera d’Esplugues, 68 (seu de Comissions Obreres de Cornellà), en un recorregut de 10 km fins al parc de can Sabaté (Zona Franca).

A peu la sortida serà des de la plaça de Sants (al costat de l’estàtua Font del Vell) en un recorregut de 4 km fins al parc de can Sabaté (Zona Franca). Aquest itinerari, realitzat amb la col·laboració de la Fundació Cipriano Garcia inclou una aproximació a espais emblemàtics pel moviment obrer a càrrec de Miquel Falguera, jurista i veí de Sants.

Cal fer inscripció prèvia: CCOOagencias.org/rutaactiva

+informació