Acte de lliurament

LLiurament del Premi Aurora Gómez, a la lluita feminista 2018

Foto El Premi Aurora Gómez, a la lluita feminista en l’àmbit laboral d’enguany, que concedeix la Fundació Cipriano García - CCOO de Catalunya, ha estat atorgat al Grup d’acció per la ratificació del Conveni 189 de l’OIT.

Aquest és un grup format per diferents entitats de dones estrangeres treballadores de la llar de diferents països que tenen per objectiu la ratificació del conveni 189 de l’OIT sobre treball digne de les treballadores de la llar i  dignificar el sector del treball de la llar i les cures. El jurat ha valorat la unió mostrada pels diferents col·lectius que tenen especial dificultat per fer arribar la seva veu i les seves reivindicacions, i la experiència innovadora de col·laboració que ha apoderat les dones que realitzen aquestes feines i fomenta l’organització i sindicació de les treballadores de la llar.

+ informació

Aquest any, el jurat també ha decidit atorgar una menció especial com a reconeixement al compromís militant per portar la lluita feminista a l’acció sindical de l’empresa a la Secció Sindical de CCOO del Grup Naturgy a Catalunya, per a la revista de la dona que, des de fa 28 anys i de forma ininterrompuda publiquen cada 8 de Març.

+ informació

El lliurament del premi tindrà lloc el proper dissabte 6 d'octubre,  a les 13.30 h, dins dels actes de la Festa del Treball Digne, a l'escenari exterior de la plaça de la Cultura de l’Hospitalet de Llobregat.

Invitació

26/09/2018