Futur Monument Presó de Dones de les Corts

El passat mes de Gener de 2018 es va fer pública la resolució del Concurs convocat per l'Ajuntament de Barcelona per a l'Espai de Memòria, Monument Presó de Dones de les Corts. Projecte llargament reivindicat per la ciutadania, especialment des de 2013, quan la Plataforma Futur Monument Presó de Dones de les Corts,  de la qual forma part la Fundació Cipriano Garcia - CCOO, començà a treballar de forma transversal per tal de debatre entorn a les formes de transmissió de la memòria de la presó en l'espai públic.

L'acte de lliurament del projecte guanyador tindrà lloc el proper 10 d'octubre al xamfrà on s'ubicarà el Futur Monument, entre els Carrers Joan Güell i Europa, a les 18 hores,  en el marc de la Festa Major del Districte.

Participaran:

• Maria Victòria Garcia (Grup de Dones Elisenda de Montcada / Plataforma Futur Monument Presó de Dones de les Corts)
  • Núria Ricart, Jordi Henrich, Fernando Hernández (Equip del projecte guanyador)
  • Jordi Guixé (EUROM Fundació Solidaritat - Universitat de Barcelona)
  • Ricard Vinyes (Comissionat de Memòria - Ajuntament de Barcelona)
  • Agustí Colom (Regidor del Districte de les Corts - Ajuntament de Barcelona)

27/09/2018