Exposició: "La indústria tèxtil en mans de les dones. L'Hospitalet"

Del 12 al 23 de novembre del 2018, l’exposició “La indústria tèxtil en mans de les dones. L’Hospitalet” es podrà visitar al vestíbul de la seu de CCOO de Catalunya (Via Laietana, 16, Barcelona).

CCOO d’Indústria de Catalunya, la Secretaria de Dones i Polítiques LGTBI de CCOO, i la Fundació Cipriano García - CCOO de Catalunya han organitzat aquesta exposició, on es recullen testimonis de les mateixes treballadores i la seva participació en les lluites obreres per millorar les seves condicions laborals, en un àmbit que històricament ha estat propi de l’univers femení.

L’acte d’inauguració tindrà lloc el 12 de novembre a les 17 h, amb les intervencions de Yolanda Navarro Fernández, secretària de Polítiques d’Igualtat de CCOO d’Indústria de Catalunya; Alba Garcia Sànchez, secretària de Dones i Polítiques LGTBI de CCOO de Catalunya, i Conxa Llinàs Carmona, comissària de l’exposició.

Cartell

Galeria de fotografies