Premi Ángel Rozas a la Recerca en Ciències Socials 2016

Presentació del llibre 'Trabajo y hogar. Un análisis de género y clase en un contexto de crisis', de Núria Sánchez Mira

El proper dimarts, 13 de novembre, a les 18 h, tindrà lloc a l’Espai l’Assemblea, a la seu de CCOO de Catalunya (Via Laietana, 16, soterrani, Barcelona), la presentació del llibre Trabajo y hogar. Un análisis de género y clase en un contexto de crisisde Núria Sánchez Mira, que va ser guardonat amb el Premi Ángel Rozas a la Recerca en Ciències Socials 2016.

Aquest llibre analitza els canvis que ha patit el model d'ocupació i de benestar espanyol en les últimes dècades, partint de la llar com a espai central d'anàlisi, i fixant-se tant en els desenvolupaments esdevinguts durant el període d'expansió econòmica com en l'impacte de la crisi iniciada el 2008.

Intervindran en l’acte:

Alfons Labrador Tames, president de la Fundació Cipriano García - CCOO de Catalunya; Alba Garcia Sánchez, secretària de Dones i Polítiques LGTBI de CCOO de Catalunya; Fausto Miguélez Lobo, sociòleg; Joan Miquel Verd Pericàs, director de QUIT - UAB, i Núria Sánchez Mira, doctora en Sociologia de la UAB i autora del llibre.

Invitació

05/11/2018