Presentació del llibre 'Bandera Roja. 1968-1974. Del maig del 68 a l'inici de la Transició', de Jordi Borja

El proper dimecres 21 de novembre, a les 19 h, tindrà lloc la presentació del llibre Bandera Roja. 1968-1974. Del maig del 68 a l’inici de la Transició, de Jordi Borja, a la sala d’actes de la seu de CCOO de Catalunya (Via Laietana, 16, Barcelona).

A més de l’autor, hi intervindran Jordi Amat, Antonio Castán, Carles Prieto, Marina Subirats i Javier Pacheco, secretari general de CCOO de Catalunya.

El llibre ens parla de la lluita política estudiantil a la universitat a finals dels anys seixanta, marcada per Bandera Roja, una organització d’esquerres antifranquista, nascuda la tardor del 1968, i impulsada per Jordi Borja, l’autor, juntament amb Jordi Solé Tura, amb gent de la universitat i dels sindicats estudiantils.

La fila zero estarà reservada a militants de Bandera Roja.

Invitació

21/11/2018