Promogut per la Fundació Cipriano García de CCOO de Catalunya

David Taranilla Garcia guanya el Premi Angel Rozas 2018, amb el treball “Tecgnosis de sapiens a la singularitat. L'acceleració del procés adaptatiu de transmissió cultural el l'època contemporània”

Dels  treballs presentats a la cinquena convocatòria del Premi Angel  Rozas, a la recerca en ciències socials per a investigadors i investigadores novells, n’ha resultat guanyador l’assaig  “Tecgnosis de sapiens a la singularitat. L’acceleració del procés adaptatiu de transmissió cultural el l’època contemporània” de  David Taranilla Garcia.

L’autor aprofundeix d’una manera sistemàtica en la investigació dels factors culturals que expliquen com s’han anat creant i acumulant els coneixements, com s’han anat transmeten i quina influència han tingut sobre els altres fenòmens socials.

El jurat, presidit per Carme Molinero, historiadora i catedràtica de la Universitat Autònoma de Barcelona i format per Xavier Folch, editor; Rosa Sans, directora de la Fundació Cipriano García; Josep M. Vallès, catedràtic de ciència política i de l'administració (Universitat Autònoma de Barcelona), i Maite Vilalta, doctora en ciències econòmiques i professora d'hisenda pública (Universitat de Barcelona, ha apreciat la gran qualitat de tots els treballs presentats i ha atorgat un accèssit al treball de Fidel Barrios, La construcció d’una barri democràtic a Barcelona: el cas del Poble-Sec (1972-1986).

La Fundació Cipriano García - CCOO de Catalunya promou aquest premi, amb caràcter biennal, amb l'objectiu de reconèixer la millor recerca desenvolupada en els diferents àmbits de les ciències socials sobre el món del treball. Aquesta cinquena edició, té un únic premi consistent en la publicació i la distribució del treball guanyador.

19/11/2018