Organitzat per la Federació de Pensionistes i Jubilats

Acte de lliurament del 19è Premi de Poesia de Tardor – Memorial José López Garcia

El proper dijous 29 de novembre, a les 18 h. es celebrarà l'acte de lliurament del Premi de Poesia de Tardor, organitzat per la Federació de Pensionistes i Jubilats de CCOO de Catalunya, que tindrà lloc a l’Espai Assemblea, a la seu de CCOO de Catalunya, Via Laietana 16, soterrani.

Presentaran Jaume Calatayud i Vicente Monera. Enguany recordarem La Nova Cançó, un dels moviments més populars de la nostra cultura contemporània.

En finalitzar l'acte, se servirà un petit refrigeri. Es tracta d’un acte obert on tothom hi està convidat.