Amb la intervenció d'Aina Vidal, diputada al Congrés i portaveu del grup En Comú Podem a la Comissió de seguiment del Pacte de Toledo

Acte sobre la negociació de les pensions: Comissió del Pacte de Toledo

Foto El proper divendres 30 de novembre, la federació d'indústria i la federació de pensionistes han organitzat un acte conjunt amb el títol Negociació de les pensions: Comissió del Pacte de Toledo, a les 10 hores. a la sala d'Actes de CCOO de Catalunya.

L'acte comptarà amb la intervenció d' Aina Vidal, diputada al Congrés i portaveu del grup En Comú Podem a la Comissió de seguiment del Pacte de Toledo, i un col·loqui moderat per Raúl López, responsable d'Afiliació-Pensionistes de CCOO d'Industría amb Miquel Lluch, secretari general de la Federació de Pensionistes de CCOO, que presentarà l'acte, Ricard Bellera, secretari de Treball i Economia de CCOO de Catalunya i Irene Ortiz, coordinadora nacional d'Acció Jove de CCOO de Catalunya.

La clausura de l'acte correrà a càrrec de Javier Pacheco, secretari general de CCOO de Catalunya.

28/11/2018