Trenta anys després de la vaga general que va paralitzar el país

La vaga del 14-D, ahir i avui

Foto Han passat trenta anys de la vaga general del 14 de desembre de 1988 que va paralitzar el país, i va constituir una expressió de malestar de la majoria de la ciutadania. Convocada "pel gir social" i contra els "contractes escombraria", feu possible la unitat d'acció entre les dues grans centrals sindicals CCOO i UGT, sota el lema "Junts podem", que va consolidar un model de concertació social que va portar importants millores per a la classe treballadora. Des de llavors s'han produït nombrosos canvis econòmics, polítics, socials i culturals, però també hi ha aspectes semblants.

Per tractar sobre la vaga del 14-D, ahir i avui, hem organitzat un acte el dimarts, 11 de desembre a les 12.30 hores a la sala d'actes de CCOO de Catalunya a Via Laietana, 16, amb les intervencions de José Luis López Bulla, secretari general de CCOO de Catalunya del 1976 al 1995; Cristina Torre, secretària d’Acció Sindical de CCOO de Catalunya, i Javier Pacheco, secretari general de CCOO de Catalunya.

Presentarà l'acte:
 Irene Ortiz, coordinadora d’Acció Jove - Joves de CCOO de Catalunya.

Invitació