Presentació del llibre: 'La revolución tranquila', de Bruno Estrada

Foto En el llibre La revolución tranquila, de Bruno Estrada, adjunt al secretari general de CCOO, reflexiona sobre com l'esquerra pot recuperar l'hegemonia cultural perduda des de finals del segle passat. Aquesta recuperació, segons l'autor, es farà a partir d'un procés social més complex que en el passat, ja que que el treball no ocupa el mateix espai de centralitat que ara fa un segle.

La Fundación 1 de Mayo i la Fundació Cipriano García han organitzat la presentació d'aquest llibre, que ha prologat Joaquín Estefania i ha estat editat per l'editorial Bomarzo, el proper 11 de desembre, a les 18 hores, a l'Espai l'Assemblea, a la seu de CCOO de Catalunya.

A més de l'autor, hi intervindran: Pere Rusiñol, periodista d'Alternativas Económicas; Paola Lo Cascio, historiadora i politòloga, i Javier Pacheco, secretari general de CCOO de Catalunya.

Invitació

29/11/2018