Guerres, Persones refugiades i solidaritat

Foto Can Jonch, Centre de Cultura per la Pau de Granollers acollirà del 18 de desembre al 14 de gener l'exposició 'Guerres, Persones refugiades i solidaritat, realitzada per CCOO sobre la catàstrofe que comporta les guerres, les persones refugiades i víctimes de l'exili, i la mostra de la solidaritat que representa la història de la Maternitat d'Elna, com espai de llum en mig de la foscor, d'espai de vida en mig de la mort, d'espai de dones i de solidaritat.

La inauguració serà el dia 18 de desembre a les 19 hores, a Can Jonch, Centre de Cultura per la Pau, Carrer del Rec 19, Granollers, i comptarà amb la intervenció de Quim Fornés, secretari cultura i cooperació de la Unió Intercomarcal Vormaros de CCOO, Rudi Benza, regidor de Civisme i Conviència, Participació Ciutadana i Barris, Nova Ciutadania i Seguretat Ciutadana de l'Ajuntament de Granollers, Rosa Sans, Directora de la Fundació Cipriano García - CCOO de Catalunya i Lalo Plata, Secretari General de la Unió Intercomarcal Vormaros de CCOO de Catalunya

Amb aquesta exposició, CCOO vol contribuir a la memòria de la solidaritat que ahir i avui son tan necessàries per l'ajut a les persones refugiades. A més d'exposició es pot consultar com a material complementari aquest video

Aquesta activitat es realitza amb el suport de l'Ajuntament de Granollers

Veure la invitació