Article a la revista 'Anuari IET de Trabajo y Relaciones Laborales' - Nuevo número "Presente y futuro del Trabajo"

Foto José Babiano, director del Area de Historia, Archivo y Biblioteca de la Fundación 1º de Mayo  i Javier Tébar, director del Arxiu Històric de CCOO de Catalunya (Fundació Cipriano García) han publicat a la revista Anuari IET de Trabajo y Relaciones Laborales en el número sobre 'Presente y futuro del Trabajo' un article "Clase, precariedad y ejecito gobal de reserva en el capitalismo flexible. Algunas consideraciones en perpectiva histórica" en el que es reflexiona en clau històrica sobre la naturalesa i característiques de les noves formes laborals.

En un primer apartat es tracta sobre els processos associats a "l'economia de plataforma" i a les noves figures de treball atípic, després es tracten sobre els problemes que hi ha en el debat sobre la noció de precarietat i finalment es tracta sobre l'anàlisi de la construcció de la classe obrera com identitat col·lectiva.

Per llegir l'article

21/12/2018