Anàlisi del Capitalisme i Polítiques Transformadores

Mòdul: Capitalisme, treballs, sindicalisme i polítiques socials de la Diplomatura de postgrau. Matricula oberta

Mòdul:  Capitalisme, treballs, sindicalisme i polítiques socials de la DIPLOMATURA DE POSTGRAU. ANÀLISI DEL CAPITALISME I POLÍTIQUES TRANSFORMADORES

S’ha obert la matrícula per formalitzar l’ingrés al Mòdul III. Capitalisme, treballs, sindicalisme i polítiques socials (3841/1), de la Diplomatura de Postgrau organitzada per la Universitat Autònoma de Barcelona i la Universitat de Barcelona, amb la participació de la Fundació Cipriano Garcia – CCOO de Catalunya.

Més informació sobre el Postgrau

Calendari  del Mòdul Capitalisme, treballs, sindicalisme i polítiques socials amb el programa i el professorat

09/01/2019