Primer Concurs de Vídeos Sindicals Juan Muñiz Zapico

La Confederació Sindical de CCOO, a través de la Secretaría de Formación Sindical y Cultura del Trabajo, ha convocat el Primer Concurs de Vídeos Sindicals Juan Muñiz Zapico, en el qual podran participar totes les persones afiliades a CCOO.

Els vídeos han d'haver estat realitzats entre l'1 de gener del 2018 i el 25 de gener del 2019. S'enviaran, mitjançant WeTransfer, entre el 8 i el 25 de gener al correu electrònic: escuela@escuela.ccoo.es; també s'haurà d'omplir la fitxa amb les dades de l'autor o autora.

Fitxa d'inscripció

Us adjuntem les bases del concurs que apareixen a la Gaceta Sindical

14/01/2019