Club de lectura online d'El Viejo Topo

Llegim: "Trabajo y hogar ", amb la seva autora Núria Sánchez Mira

La revista El Viejo Topo inicia el Club de lectura online amb el llibre " Trabajo y hogar. Un análisis de género y clase en un contexto de crisis ", de Núria Sánchez Mira, que va obtenir el Premi Ángel Rozas a la recerca en ciències socials, 2014. Les inscripcions estan obertes fins el 7 de febrer de el 2019.

El llibre analitza les transformacions en la divisió social del treball entre homes i dones. I ho fa en un moment en què està canviant acceleradament -almenys en part de la societat- el rol masculí com "proveïdor domèstic". Vist des d'una perspectiva feminista, es tracta un assaig rigorós i documentat que dóna pistes sobre els canvis que van a produir-se en els propers anys, a més de donar compte dels que ja s'han produït o s'estan produint.

04/02/2019