Commemoració del 96è aniversari de l'assassinat de Salvador Seguí, 'el Noi del Sucre'

El proper dilluns, 11 de març, a les 9 h, CCOO de Catalunya retrà homenatge a Salvador Seguí, el Noi del Sucre, per la seva aportació al sindicalisme de classe i nacional, amb motiu del 96è aniversari de la seva mort, el 10 de març del 1923.

A l’acte, es farà una ofrena floral a l’antic carrer de la Cadena, actualment rambla del Raval, cantonada amb el carrer de Sant Rafael, on va tenir lloc el seu assassinat.

Hi intervindrà Javier Pacheco, secretari general de CCOO de Catalunya.

Invitació

Galeria de fotografies