Amb l'organització de CCOO del Baix Llobregat, l'Asssociació per a la Memòria Antifranquista del Baix Llobregat i el Centre d'Estudis Comarcals del Baix Llobregat

Les exposicions "La catàstrofe de les guerres" i "La Maternitat d'Elna", a Sant Feliu de Llobregat

Foto Amb l'organització de CCOO del Baix Llobregat,  l'Asssociació per la Memòria Antifranquista del Baix Llobregat i el Centre d'estudis Comarcals del Baix Llobregat, les exposicions realitzades pel sindicat "La catàstrofe de les guerres" i "La Maternitat d'Elna" són les dues exposicions que, amb el fil conductor de la guerra, ens parlen de l’empoderament de les dones per conquerir i mantenir un espai de vida i de confort en mig de la desolació, i de com el que està passant actualment amb les persones refugiades té un espectacular paral·lelisme amb la nostra història recent i amb les experiències de vida de milers de persones que van haver d’exiliar-se l’any 1939.

L'acte d'inauguració serà el dimarts 5 de març a les 18.30 h al Centre d'Estudis Comarcals del Baix Llobregat (c/ Estelí, 10, de Sant Feliu de Llobregat).

Les exposicions es podran veure fins al 22 de març de dilluns a divendres de 16 h a 20 h.

+ informació

04/03/2019