Presentació del llibre 'Guillermo Lusa Monforte: història, enginyeria i compromís'

El dimecres 20 de març del 2019, a les 18 hores, a l'Aula Capella de l'ETSEIB, Diagonal, 647, tindrà lloc la presentació del llibre de Guillermo Lusa titulat: Guillermo Lusa Monforte: història, enginyeria i compromís, en el qual inclou un capítol preliminar titulat "Notes sobre la meva trajectòria personal i professional",  amb impressions i records de la seva actuació durant els primers 30 anys de la vida de CCOO en l’àmbit de l’ensenyament i les universitats.

Guillermo Lusa és professor jubilat de la UPC, fundador i primer responsable de CCOO a les universitats de Catalunya, al 1977.

Per examinar i descarregar lliurement el llibre cliqueu aquí

Invitació

13/03/2019