Promoció per a afiliades i afiliats de CCOO de Catalunya a l'Almeria Teatre

Promoció teatral: 'La Lola. Memorias de una mujer republicana'

Aquesta és la història d’una dona singular i, alhora, és la història de moltes dones, perquè representar la vida de la Lola és donar veu a moltes altres dones lluitadores.

La Lola va ser una persona compromesa amb la injustícia i els més febles en cada moment dels seus 100 anys d’història en què va viure. Ella, com moltes d’altres en aquell temps, va patir pel fet de ser dona, per voler pensar lliurement, i per creure en valors com la llibertat i la democràcia en una època de silenci, de repressió, d’injustícies i de falta de llibertats.

El viatge de la Lola va d’un poble petit a Múrcia fins al Burgos franquista, del Camp de la Bota fins al mercat de Poble Nou; sempre amb un somriure, sempre alegre, contagiant a tothom la seva força i les seves ganes de viure. I això és el millor de la Lola: poder reviure amb ella tots aquests moments de la història amb rigor, però també amb tendresa, amb emoció, amb humor i amb una alegria desbordant.

Avui, més que mai, és necessari recordar les dones com la Lola, no com un exercici de nostàlgia, sinó com un element que ens ajuda a estar vigilants en uns moments en què la lluita antifeixista torna a ser una realitat dels nostres dies.

Títol: La Lola. Memorias de una mujer republicana
Duració: 1h
Idioma: castellà
Almeria Teatre
almeriateatre.com
Dates: 3 al 7 d'abril
Horari: de dimecres a dissabte a les 20.00 h i diumenge a les 18.00 h

Condicions de la promoció:

Promoció per a afiliades i afiliats de CCOO de Catalunya, fins al 40 % de descompte, acreditant l’afiliació. Per accedir a la promoció s’ha d’arribar fins al final del procés de compra per Internet. Si la compra es realitza directament al teatre, s’haurà d’acreditar l’afiliació directament per accedir al descompte.

Per comprar clickeu aquí

veure arxiu