Actes en record d'un dels màxim dirigents del PSUC

Miguel Núñez a Barcelona. Entre la revolució i el desig

Foto La Fundació Cipriano Garcia, l'Associació Catalan d'Expressos politics, l'Amical de les Brigades Internacionals de Catalunya i Joves d'Esquerra Verda juntambent amb el Museu d'Història de Barcelona han organitzat una serie d'actes en record de Miguel Núñez,  lluitador antifranquista,  un dels màxim representats del PSUC, que al llarg dels més de 70 anys de militància política ha esdevingut un referent pel seu compromís per la transformació social

Miguel Núñez a Barcelona. Entre la revolució i el desig

- Exposició que recrea una sèrie de moments de la vida a Barcelona de Miguel Núñez que formen part del llibre gràfic Mil vidas más

Acte d'obertura 3 d'abril, a les 19 hores.
Sala Martí l'Humà- MUHBA
Plaça del Rei 1 de  Barcelona

Exposició del 3 al 28 d'abril
Casa Padellàs, 1a Planta - MUHBA
Plaça del Rei, 11 de Barcelona

- Recorregut per diferents llocs de la ciutat de Barcelona relacionats amb l'activitat política de Miguel Núñez

Dissabte 6 d'abril a les 11 hores a l'Estació de França

En els diferent punts, diferents relators Enric Cama, Carlos Jiménez Villarejo, Joan Saura, Isidor Boix, Marga Arboix, Carles Vallejo i Montse Figuerola, desenvoluparan els diferents aspectes  aspectes de la seva vida. Si desitgeu participar a aquest itinerari os podeu inscriure a labarcelonadelmiquel@gmail.com

Dijous 11 d'abril a les 19 hores a la Presó Model

Compromís amb l'obra i les lluites de Miguel Núñez

Amb lectura de textos i poemes pel grup Catorze d'Abril i debat amb Carlos Vallejo de l'Associaicó Catalana d'expresos polítics del franquisme, Montse Figuero d'ACSUR las Segovias, Nani Hidalgo de l'Associació Dret a morir dignament de Catalunya i Esther Garcia de Joves d'Esquerra Verda.

Invitació acte obertura exposició

Recorregut Miguel Núñez