Commemoració 14 d'abril

Exposició: "República. Valors republicans, valors de futur"

El proper dimecres, 10 d'abril, a les 18.30 h, tindrà lloc l'acte d'obertura de l'exposició "República. Valors republicans, valors de futur" al vestíbul de la seu de CCOO de Catalunya, a Via Laietana, 16, de Barcelona, per commemorar el 14 d'abril del 1931, en què es va proclamar la II República.

Amb aquest acte,  CCOO de Catalunya pretén, a més de difondre l'experiència republicana que va significar una fita de progrés social, ressaltar els valors republicans com valors de futur per seguir lluitant pels dret socials i econòmics  com a expressió d'avenç democràtic i d'igualtat. Comptarà amb les intervencions de Dolors Llobet, secretària d’Atenció a l’Afiliació, Estudis i Coordinació de Direcció; David Ballester, professor d’Història Contemporània a la UAB;  Ricard Vinyes, comissionat de Memòria de l'Ajuntament de Barcelona, i Javier Pacheco, secretari general de CCOO de Catalunya.

A l’acte d’obertura es presentarà el catàleg de l’exposició, que inclou la conferència que Josep Fontana va fer a la seu de CCOO amb motiu del 75è aniversari de la proclamació de la II República. Es repartirà entre totes les persones assistents.

L'exposició, realitzada pel sindicat, ha estat produïda per la Fundació Cipriano García amb el suport de l'Ajuntament de Barcelona, i es podrà visitar del 10 d’abril al 10 de maig del 2019.

Cartell

10/04/2019