En el marc de la Primavera republicana

Presentació pública de l'inici d'obres del monument de la Presó de Dones de les Corts

Foto En el marc de la Primavera republicana, el proper divendres dia 12, a les 18 h, a l'espai de memòria dones/presó, a la cantonada Joan Güell/Europa, s’inaugurarà un nou vinil de Memòria històrica i anticipació del futur monument a la Presó de Dones. També es fara una presentació pública del projecte de monument i es recolliran els objectes, les imatges i els escrits que formaran part de la primera pedra del monument.

El mes de maig s'iniciaran les obres per a la consturcció del monument de la Presó de Dones de les Corts.

Aquest acte està organitzat per la Platafoma Futur Monument Presó de Dones de les Corts, en el qual participa la Fundació Cipriano García - CCOO de Catalunya.

12/04/2019