Eleccions europees 2019

Debat amb candidatures al Parlament Europeu

CCOO de Catalunya ha organitzat un debat amb diferents candidatures al Parlament Europeu, sota el títol Repte “Europa social”. El camí per combatre bretxes i desigualtats.
Es vol conèixer la visió i les propostes dels partits polítics sobre les principals qüestions que preocupen als treballadors i les treballadores i al sindicat, relacionades amb el futur d’Europa, la defensa dels drets laborals i sindicals, el pressupost de la UE per al proper període i les iniciatives per lluitar contra les desigualtats de gènere, entre d’altres.

Hi participaran, Ernest Urtasun (En Comú podem), Jordi Solé (ERC), Javi López (PSC), Jordi Cañas  (Ciutadans) i Aleix Sarri (JuntsxCat)

Modera Michela Albarello, Secretària d’Internacional i Cooperació de CCOO de Catalunya.

La cloenda anirà a càrrec de Javier Pacheco, Secretari General de CCOO de Catalunya

L’acte tindrà lloc el proper 15 de maig de 2019, a les 12 h., a la sala d’actes de la seu de CCOO de Catalunya, Via Laietana, 16, Barcelona.

Cartell

15/05/2019