Taula rodona: “Sense memòria històrica no hi ha democràcia”

La Federació de Pensionistes i Jubilats de CCOO de Catalunya ha organitzat una taula rodona sota el títol “Sense memòria històrica no hi ha democràcia”, on participaran les organitzacions sindicals convidades: UCR, CGT i SPICGIL.

L’acte tindrà lloc el proper dilluns 13 de maig, a les 12 h, a l’Espai Assemblea, soterrani de la seu de CCOO de Catalunya, Via Laietana. 16, de Barcelona.

Composició de la taula:

Miquel Lluch, secretari de la Federació de Pensionistes i Jubilats de CCOO de Catalunya, donarà la benvinguda, i Jaume Huguet, responsable internacional de la Federación Estatal de Pensionistas y Jubilados, conduirà l’acte. Saludaran els representants d'UCR, CGT i SPICGIL.

Intervindran:

Miquela Albarello, secretària d’Internacional i Cooperació de CCOO de Catalunya; Rosa Sans, directora de la Fundació Cipriano García - CCOO de Catalunya; Carles Vallejo, president de l’Associació d’Expresos Polítics de Catalunya, i Julián Gutiérrez, secretari de la Federación Estatal de Pensionistas y Jubilados de CCOO.

Tancarà l’acte Javier Pacheco, secretari general de CCOO de Catalunya.

Cartell

Galeria de fotografies