Xerrada amb alumnat FP1 Perruqueria

L'Espai l'Assemblea: visita de l'IES “La Serreta” de Rubí.

El 21 d’octubre, va tenir lloc una xerrada amb alumnat FP1 Perruqueria, de l´IES “La Serreta” de Rubí a l’Espai l’Assemblea, Via Laietana 16, Barcelona. Es van tractar temes de la història de CCOO i la situació laboral del sector perruqueria i estètica. L’acte va estar dirigit per Aurora Huerga i Quim Fornés.

L’Espai l’Assemblea, creat per la Fundació Cipriano Garcia – CCOO de Catalunya, acull una exposició permanent sobre els 50 anys d’història de CCOO i el moviment obrer de Catalunya, inaugurada a l’any 2014. Es tracta també d’un espai de memòria oral del sindicalisme i d’un recurs educatiu per al coneixement de la nostra història laboral i sindical recent ben apropiat per alumnat de l'ESO, Batxillerat i cicles formatius. La visita a l'exposició compta amb guiatge especialitzat i qüestionari didàctic de comprensió dels continguts

.

També disposem de l'Arxiu Històric, amb un important fons documental sobre Comissions Obreres i altres moviments socials durant la dictadura i la transició política a Espanya.

22/10/2019