El proper 24 de gener fa quaranta-tres anys l'extrema dreta va assassinar i ferir greument els advocats i advocades laboralistes d'Atocha

Acte de record a les víctimes de la violència feixista

CCOO ha expressat sempre la necessitat de reconèixer i transmetre la nostra memòria històrica i democràtica com a patrimoni col·lectiu que testimonia la resistència i la lluita pels drets i les llibertats democràtiques. Sabem, però, també, que ens han volgut silenciar i que continuen intentant negar el que van fer, el que va passar.

Enguany tornarem a recordar les víctimes de la violència feixista. El proper 24 de gener, dia en què farà quaranta-tres anys que l’extrema dreta va assassinar i ferir greument els advocats i advocades laboralistes d’Atocha, retrem homenatge als companys i companyes que es van enfrontar a la dictadura i que van donar la vida per defensar els nostres drets, la llibertat, la justícia social i la democràcia.

Hi intervindran, entre d’altres, l’alcalde de Terrassa, Jordi Ballart i Pastor, i el secretari general de CCOO del Vallès Occidental - Catalunya Central, Enrique Rodríguez Ruiz.

més informació

16/01/2020