CCOO de Catalunya lamenta la mort del dibuixant Juste de Nin, que va col·laborar amb el sindicat en la dècada dels 70

Foto CCOO de Catalunya lamenta la mort del dibuixant i creador de moda, Juste de Nin, a l’edat de 75 anys. Juste de Nin va col·laborar amb CCOO de Catalunya amb els seus dibuixos des del 1973 a la publicació Luchas Obreras i posteriorment a la nostra històrica revista Lluita Obrera, fins a principis dels anys 80. I ho va fer amb els pseudònims de El Zurdo primer, i L’Esquerrà després. Els seus dibuixos formen part de la història gràfica i visual de la nostra organització.

Amb motiu del 50è aniversari del sindicat, l’any 2014, hi va participar lliurant-nos un dibuix original per  a l’ocasió.

21/05/2020