Identificació   Usuari/a    Password    què és això?

seminari Salvador Seguí

La Confederació davant dels fets nacionals

En el marc de l'11 de Setembre, Diada Nacional de Catalunya, CCOO de Catalunya organitza un debat sobre la Confederació davant dels fets nacionals. Aquest debat forma part de la trobada Galeuscat i tindrà lloc el divendres, 8 de setembre, a les 10 hores, a la sala 11 de la seu central de CCOO de Catalunya (Via Laietana, 16, primera planta, de Barcelona).

Manifest i actes amb motiu de l'11 de setembre, Diada Nacional de Catalunya

CCOO de Catalunya ha organitzat i participarà en diversos actes amb motiu de l'11 de setembre, Diada Nacional de Catalunya.

CCOO reprèn les trobades GalEusCat per tractar sobre el sindicalisme davant dels fets nacionals

Amb el lema "La Confederació davant dels fets nacionals", CCOO de Galícia, CCOO d'Euskadi i CCOO de Catalunya reprendran aquest 8 de setembre les trobades sindicals GalEusCat després dels congressos realitzats a les comunitats corresponents i a la confederació estatal del sindicat.

Homenatge a Salvador Seguí

Divendres, 10 de març de 2017, a les 10 h, CCOO retrà homenatge a Salvador Seguí, "el Noi del Sucre", en commemoració del 94è aniversari del seu assassinat.