Identificació   Usuari/a    Password    què és això?

seminari Salvador Seguí

CCOO reivindicarà la Catalunya social en la Diada de l'11 de setembre

Un any més, CCOO de Catalunya participarà en els actes de la Diada Nacional, el proper 11 de Setembre. I un cop més ho farà amb la UGT i les entitats que conformen la campanya “Per una Catalunya Social”, amb les quals realitzarà la tradicional ofrena floral al monument de Rafael Casanova amb la reivindicació de la Catalunya social i el dret a decidir de la ciutadania sobre el seu futur. A més, també es reclamarà l'aturada de les polítiques de retallades socials que patim a Catalunya des de fa anys.

Debat al voltant d'una carta de drets socials i laborals a Catalunya

En el marc de l'11 de Setembre, Diada Nacional de Catalunya, la Fundació Cipriano García - CCOO de Catalunya organitza un debat sobre la Carta de drets socials i laborals a Catalunya. Serà la 14a Jornada del Seminari Salvador Seguí i tindrà lloc el dijous, 8 de setembre, a les 10 hores, a la sala d'actes de la seu central de CCOO de Catalunya (Via Laietana, 16, planta baixa, de Barcelona).

Commemoració del 93è aniversari de l'assassinat de Salvador Seguí, el Noi del Sucre

El dijous 10 de març, es retrà un homenatge i es farà una ofrena floral al Noi del Sucre, a les 9.30 h, a l'antic carrer de la Cadena, actualment rambla del Raval.