Identificació   Usuari/a    Password    què és això?

seminari Salvador Seguí

Presentació pública del Seminari Salvador Seguí

A l'acte tindrà lloc la presentació del document “Una proposta per a la democràcia, la convivència i la cohesió social”, a càrrec d'Alfons Labrador, coordinador del Seminari Salvador Seguí

Ajornada la presentació pública del Seminari Salvador Seguí

Davant l'actualitat política d'avui dijous 22 de març, queda ajornada la presentació pública del Seminari Salvador Seguí que havia de celebrar-se aquesta tarda, a les 18 hores, a la seu de CCOO de Catalunya a Barcelona. Disculpeu les molèsties.

Dilluns 19 de març a les 18.30 h, a l'Àgora del Museu de les Aigües, ctra. de Sant Boi, 4-6, Cornellà de Llobregat. tindrà lloc la conferència - debat, organitzada per la Fundació Cipriano García - CCOO de Catalunya sota el títol: El Congrés de Cultura Catalana: el paper de la classe treballadora en la lluita per les llibertats nacionals, a càrrec d'Ignasi Riera, escriptor i periodista.

Commemoració del 95è aniversari de l'assassinat de Salvador Seguí, el Noi del Sucre

CCOO de Catalunya ret homenatge a Salvador Seguí, el Noi del Sucre, per la seva aportació al sindicalisme de classe i nacional, amb motiu del 95è aniversari de la seva mort, el 10 de març del 1923. Dilluns, 12 de març, a les 9.00 h tindrà lloc l'ofrena floral a l'antic carrer de la Cadena, actualment rambla del Raval. Dijous, 22 de març, a les 18.00 h, a la seu de CCOO de Catalunya, sala 42, Via Laietana 16, de Barcelona, conferència: "Salvador Seguí i el desenvolupament del sindicalisme de classe a Catalunya".